banner contact us
KONTAKTA OSS

2. Har din apparat slutat fungera?

Din apparat omfattas av garantin
Låt en av våra godkända reparatörer reparera den kostnadsfritt.

Om din apparat inte längre omfattas av garantin finns det 2 lösningar tillgängliga för dig:

  • Gå direkt till en av våra godkända reparatörer som välkomnar dig och tar hand om din apparat för att utföra en diagnos och uppskattning.
  • Om du föredrar att reparera din produkt själv, köp dina delar och tillbehör i vår onlinetillbehörsbutik och konsultera vår onlinehjälp.

4. Använd vårt smidiga webbformulär för att skapa ett ärende.

Välj det ämne som är mest relaterat till din fråga. Slutför fomuläret och skicka in det. Vi svarar dig så fort vi kan!

Fyll i webbformuläret

5. Vill du ringa eller skicka ett mejl till oss?

Tefal – OBH Nordica Group AB
Löfströms Allé 5
172 66 Sundbyberg

Telefonnummer: 08 629 25 00
Vår kundtjänstlinje är öppen mån-fre 09:00-12:00
Mejl: [email protected]
Vår konsumenttjänst/efterförsäljningstjänst kan besvara alla dina frågor om Tefal-produkter och -tjänster. Tveka inte att kontakta oss per telefon under de ovan nämnda öppettiderna för callcenter. Utanför dessa tider kan du använda vårt kontaktformulär, vi kommer att besvara din förfrågan så snart som möjligt. Endast den information och de kontaktuppgifter om varumärket Tefal som tillhandahålls på webbplatsen tefal.se är officiella.
Dina personuppgifter behandlas av Groupe SEB France för att vi ska kunna svara på din begäran om information eller dina frågor. Du har rätt att få tillgång till dina uppgifter och kan få dem rättade eller utöva din rätt till invändning via detta formulär eller genom att kontakta oss på den adress eller det telefonnummer som anges på den här sidan.